Beste Spartanen,
We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van je vakantie en weer zin hebben om te gaan korfballen. De eerste trainingen van het nieuwe seizoen beginnen volgende week (vanaf 22 augustus). Het programma van de trainingstijden vind je hier: Trainingstijden Veld 2023 – 2024.
Aankomende week maken we vanuit de JTC groepsapps aan voor alle teams. Mocht je bezwaar hebben dan kan je dat uiterlijk woensdagochtend mailen aan jtc@spartakorfbal.nl
Er zijn voor ieder team ook oefenwedstrijden gepland op zaterdag 26 augustus en/of zaterdag 2 september (startdag). Het conceptprogramma voor de oefenwedstrijden vinden jullie hier: https://spartakorfbal.nl/concept-oefenprogramma-veld-najaar/.
Voor de ouders van spelers in de F-jeugd t/m C-jeugd teams zal in de eerste weken van het seizoen per team een kennismakingsmoment gepland worden waarop extra uitleg over de praktische zaken rondom trainingen en wedstrijden zal worden gegeven en er een mogelijkheid is om vragen te stellen.
De exacte datum vernemen jullie via de groepsapp.
Wij wensen jullie alvast een heel gezellig,  leerzaam en succesvol seizoen toe!
Groeten de JTC