Algemene Ledenvergadering (ALV) Sparta Korfbal | 10 december 2018

Door • 20 november 2018 • Categorie: Bestuur

Graag nodigen wij jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering van Sparta Korfbal. Deze zal plaatsvinden op maandag 10 december aanstaande.

De vergadering vindt plaats in de kantine van K.V. Sparta aan de Nachtegaalsteeg te Nijkerk en begint om
20:00 uur.

Naast het bespreken van de financiële cijfers van de vereniging staat er meer op de agenda. We kijken graag met jullie naar de toekomst en op welke manier Sparta Korfbal vijf centrale speerpunten heeft vastgesteld. We blikken kort terug op onze visie en op welke manier we hier al mee aan de slag zijn gegaan of waar nieuwe concrete ideeën liggen.

Tenslotte, het Bestuur heeft niet stilgezeten afgelopen periode en een aantal Spartaleden bereid gevonden een taak in het bestuur te vervullen. Voor de aanstaande Algemene Ledenvergadering worden zij verkiesbaar gesteld. Wij zien jullie daarom graag de 10e!

De agenda voor deze ledenvergadering, de notulen van de ledenvergadering 2017 en de financiële stukken zijn op te vragen bij het secretariaat, via het e-mailadres: kvspartanijkerk@gmail.com.

We rekenen op een goede opkomst!

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur Sparta Korfbal